هواداران علی اکبر ذاکری

دانلود اهنگ اخه نمیدونی

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ق.ظ

      دانلود اهنگ اخه نمیدونی علی اکبر ذاکری

برای دانلود اهنگ روی ادامه مطب کلیک کنید.

یه روز میگی بیا

```

یه روز میگی نیا

من هم با خودت دیوونه کردی بخدا

 

آرزو بکن عاشقت بشم

اگه عاشق تو نشم دیوونه میشم

 

افسون شدم..دیونه شدم.. ازبس به عکسهای تو من خیره شدم

 

افسون شدم..دیونه شدم.. ازبس به عکسهای تو من خیره شدم

دانلود اهنگ با کیفیت اصلی

 


 

 

آهنگ جدید علی اکبر ذاکری به نام (اخه نمیدونی 💥

ترانه:علی اکبر ذاکری

تنظیم و آهنگ :بهزاد تی اف

پخش:رسول آلفا

میکس و مسترینگ:استدیدو بوم رکورد

امیدارم با شنیدن این موزیک حالتون خوب باشه 🍂 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۰

نظرات  (۱)

عالییییبیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی